خطبه حضرت زهراسلام الله علیها در جمع زنان مهاجر و انصار
السلام علیک یا بقیة الله فی ارضه
هنگامی که حضرت زهرا سلام الله علیها در بستر بیماری بودند ،وروزهای پایانی عمر مبارکشان را سپری می کردند،زنان عده ای از مهاجر وانصاربه عیادت ایشان آمدند ،وحضرت آنها را به حضور پذیرفت .
سخنانی که در این موقعیت کوثر رسالت ،ریحانه نبی ،دریای عصمت الهی می فرمایند ،یکی از مهمترین خطبه های ایشان در اثبات حقانیت امیرالمومنین سلام الله علیهمااست که سندی است مبنی برنارضایتی این بزرگوار از اوضاع آن زمان وافرادی که مخاطب ایشان هستند می باشد.که منقول کتب شیعه واهل بدعت است!!!!!!!!
در ادامه مطلب متن کامل فرمایشات خاتون بهشت در جمع زنان مهاجروانصار آمده است
+ نوشته شده در جمعه شانزدهم اردیبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۴۴ ق.ظ توسط رضا
|